Ge och ta!

Har de senaste dagarna hjälpt mamma och pappa att städa klart huset inför advent, och nu äntligen är det klart. Under tiden som vi var där så hann jag och Melwin åka och bada med min mamma och bror, fika hos min mormor och allmänt mysa. Ibland är det skönt att vara själv med sina föräldrar och utan sin sambo så man verkligen får sakna varandra. Sov där en natt och det märktes hur nöjda alla var när jag kom hem med hunden och Melwin igår. Melwin lekte i gåstolen, katten låg och spann på mig och Johan och hunden gosade hela kvällen ;)
Idag unnar jag mig en lugn dag när jag bara fyller och tömmer tvättmaskinen, gör mallar till pepparkakshusbak och läser en bra bok, givetvis så myser jag och Melwin också :)
Ikväll blir det fika med min fina vän Frida :)


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Oj vad mysigt ni haft. Det är fördelen med att bo relativt nära varandra. Mina barn är 30 mil bort.
Ha det bäst tjejen :)

2012-11-29 @ 16:09:23
URL: http://www.bibsan.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0