Babycafé

Kom nyss hem ifrån familjecentrum, där dom anordnar babycafè på öppna förskolan varje tisdag förmiddag i Götene. :)
Melwin tyckte att det var jättespännande med alla andra barn, dom större kunde ju nästan gå till och med ;) Stora ögon från min lilla kille då.

Apropå Melwin, han är min högt älskade son som föddes i maj, snart 4 månader gammal, och jag fullkomligen älskar att vara hans mamma.

Melwins föräldrar är jag, Anna. Och min sambo, Johan, där har vi våran lilla familj. Eller vi får ju självklart inte glömma Molly, våran vakthund, skulle förmodligen pussa ihjäl eventuella rånare framför att försvara oss. Och Selma, lilla huskatten som nyligen fått bli utekatt men som ändå håller sig runt huset, till min glädje så slipper jag oroa mig för henne.

Sen två veckor innan Melwins födsel bor vi i ett hus vi hyr på landet, med hästar utanför fönstret. Kan beskrivas med ett ord - idyll!

Det var lite om oss, hoppas att ni vill fortsätta följa bloggen! :)

Kram bakmamman!


Kommentarer
Postat av: Snejky

Ooooh, det låter verkligen som en ren idyll. Vill oxå bo så...*L*
Fin blogg du har...
Önskar en toppendag
Kramen

2012-09-11 @ 12:37:57
URL: http://snejky.se
Postat av: Emm

Klart jag kommer ihåg dig! Om du bara visste hur mycket jag tänkt på dig och undrat hur det sett ut nu med nya familjelivet och det är med stor glädje som jag läser om lille Melwin :) Du verkar ha ett underbart liv nu! Själv är jag utbildad förskollärare numera som dock startat väldigt tufft. Jag lägger till dig på Bloglovin så jag kan följa dig vännen. Kram

2012-09-11 @ 19:24:55
URL: http://www.emmli89.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0