Vänskap

För tre år sen kom en person in i mitt liv, att han skulle komma att bli en av mina allra bästa vänner, det visste jag kanske inte då, men han trädde snabbt in i den rollen i mitt liv.
Han är den som lyssnat när jag varit ledsen, hjälpt mig igenom olika bekymmer, stora och små, han är den som verkligen brydde sig när jag var gravid, hörde av sig ofta, frågade hur jag mådde osv osv. Nu är han den som verkligen bryr sig om min lilla familj.
Han är en av de första som får reda på sånt jag vill dela med mig av. Haha tydligen kommer han till och med ihåg vilken brunn han var och spolade på jobbet när jag hasplade ur mig att jag var gravid.
Vi har många minnen och många fler ska det bli!

Igår var han här, med ett helt vildsvin som han skjutit, styckat, malt till köttfärs och kört hem till oss, i julklapp!!!
Om jag någon gång mer i mitt liv tvivlar och tycker att jag är ensam, påminn mig om denna enormt fina present!

Tack Daniel! :) du betyder massor!!!


Kommentarer
Postat av: Monica

Härligt med såna vänner. Dom är värdefulla.

2012-12-20 @ 14:34:07
Postat av: Bibbi

Lycko dig!!!! Var rädd om honom. Sådana vänner växer inte på träd.
Julkramar på dig bakmamma <3

2012-12-20 @ 16:17:15
URL: http://www.bibsan.se
Postat av: Micke

Bra vänner växer inte på trän...de kommer från gräsrotsnivå istället...!!

Härligt...!

God jul på dig nu.

2012-12-23 @ 13:25:53
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0