Nattankar!

Fullmånen lyser klar på himlen utanför, och jag kan inte finna ro till att somna.
Känslorna bara bubblar över i kroppen, tänker tillbaka två år i tiden, livet såg så annorlunda ut då, så mycket mer komplicerat, det enda som egentligen är samma nu som då det är Molly, min fina fina hund. Skulle någon sagt till mig då att om två år har du en fantastiskt bra sambo som hade gett mig en underbar son som ler stort så fort han ser just mig, då skulle jag nog skrattat bort det och kallat människan i fråga galen.
Men det är ju just så det är, vi bor i ett helt underbart hus, vi har varandra, en ömsesidig respekt vilket gör att vi båda SER varandra vilket jag tror är urviktigt för att det ska fungera.
Melwin är helt enkelt bara bäst, skulle jag beskriva kärleken till honom så räcker inte orden till, att vara mamma är på riktigt det absolut bästa som har hänt mig!
Molly är som sagt kvar, trivs med att bo på landet och ligger här och snarkar nöjt.
Att få ha fantastiska föräldrar ovanpå allt det andra är i mina ögon guld värt, att just jag får ha allt det här, gör mig tacksam för livet.
Nu stundar en helg med adventspynt, vänner, familj, hemmafix samt skaras årliga tomteparad och jag bara myser vid tanken.
Jag är så glad att det har gått från det som var för två år sen till det som är nu! :)


Kommentarer
Postat av: Emm

Visst är det fantastiskt hur allt kan förändras. :) Till det bättre dessutom! Kram på er!

2012-12-01 @ 10:47:42
URL: http://www.emmli89.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0