Hemmasöndag!

Vi börjar sakta men säkert må bättre här, jag har än så länge inte åkt på nån magsjuka men än är ju tyvärr inte inkubationstiden förbi. Johan är bara trött och ont i magen idag. Melwin däremot har jobbig hosta och snuva så jag fick ringa 1177 igår, fick lite råd hur jag ska underlätta för honom.
Nu har jag precis städat övervåningen, dammsugit soffan och under sängen och nu ska jag strax ta tag i dammsugningen på nedervåningen också. Sen är det bara lite tvätt som ska hängas, disk som ska in i maskinen och hunden behöver en promenad.
Sen kan jag joina mina sjuklingar i soffan.
Håll tummarna för att jag ska få vara frisk! :)


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Självklart hålls både tummar och tår :)
Vad du är flitmyra idag!
Kryapåhälsning till lillen <3

2013-02-03 @ 14:12:44
URL: http://www.bibsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0