Känslan av att vara hemma!

Skaraborg, för många ett tråkigt landskap, platt, massor av vindkraftverk, blåsigt, ja jag själv kommer inte på mer negativt, för när jag tittar ut över det där platta så infinner sig ett lugn, jag känner mig hemma!
Jag älskar att bo på landet, i ett klassiskt rött hus med vita knutar. Jag älskar att ha utsikt över kinnekulle långt bort när jag tittar ut genom vardagsrumsfönstret.
Och jag älskar att höra hästarna när jag ligger i sängen!
Det enda jag möjligtvis ångrar är alla år i lägenhet i stan, om man nu får kalla skara en stad? Haha.
Nej, här känner jag mig hemma!
Hur känner ni er hemma?


Kommentarer
Postat av: Snejky

Härligt att du trivs...
Jag själv känner mig mest hemma i storstaden...Bor ju nu i en mindre stad & börjar så smått vänja mig efter att ha bott här i över 3 år...
Kramen

2012-10-03 @ 11:36:49
URL: http://snejky.se
Postat av: Annalena

Håller med dej fullständigt om landet, huset, djuren och jag kan känna dofter av sommar, blåklockor och smultron när jag ser bilden av grusvägen med gräs i mitten.
Underbart! Ha en skön dag.

2012-10-03 @ 11:37:01
URL: http://www.captisvita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0