Kokaihop

Har fått lite frågor om var jag får mina recept och min inspiration ifrån.
Och det är givetvis blandat, älskar att bläddra i fina kokböcker med fina bilder och bra recept. Men sen är receptappar otroligt bra, du får tips från andra amatörkockar/amatörbagare och kan lämna avtryck så inte andra behöver testa nåt som inte blir bra, eller om du modifierat runt lite i receptet själv kan man lämna ett litet avtryck om det.
Av de appar jag har testat är kokaihop.se den enda jag använder dagligen! Så ni med smartphone ladda ner den genast! ;)


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Ja den är inspirerande :)
Ha det bäst!!

2012-10-17 @ 13:00:02
Postat av: Snejky

Jag använder inte min mobil på detta sätt, men kanske skulle testa...
Ha en toppen dag..
Kramen

2012-10-17 @ 16:32:33
URL: http://snejky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0