Chloé!

 
 
Satt och tittade igenom lite gamla bilder från den tiden då jag hade min häst, 2001-2010 var hon i min ägo, världens finaste verkligen, och jag ångrar inte att jag sålde henne, men jag inser verkligen hur lycklig jag var som hade henne under mina tonår. 
På min underarm sitter en hyllningstatuering till henne dessutom! Ett timglas, hennes namn och så ett citat från Winnerbäck "här finns du kvar". Timglaset för att oavsett hur mycket tid som rinner och så länge jag har tid kvar så kommer hon finnas kvar hos mig. Ja jag blir tårögd bara av att tänka tillbaka. Älskade vän!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annalena

Så lätt att falla tillbaka i minnenas värld, när man tittar på gamla foton.
Vacker häst, nästan så man kan känna den underbara hästdoften, för visst doftar hästarna gott.

Ha en skön lördagskväll

2012-09-29 @ 16:06:47
URL: http://www.captisvita.se/
Postat av: Snejky

Tycker hästar är verkligen vackra/ståtliga djur...Men jag tycker inte de luktar särskilt gott...hihi
Ja, det är blandade känslor som man sitter & kollar i gamla foto...
Ha en fin kväll..
Kramen...

2012-09-29 @ 19:15:58
URL: http://snejky.se
Postat av: Bibbi

Mysigt att ha egen häst men mycket jobb. De är helt underbara djur. Och luktar gott :)
Ha en fin helg tjejen

2012-09-29 @ 19:21:53
Postat av: Emm

Underbara bilder! Förstår att de väcker många minnen. Kram

2012-09-30 @ 16:46:50
URL: http://www.emmli89.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0