Guldkant på söndagen!

Jag och min sambo tycker båda två att vuxentiden är viktig, att det inte bara blir bebissnack hela hela tiden, även fast våran son är det viktigaste i våra liv.
Men i våran sons liv är vi det viktigaste och därför gäller det att vårda relationen så han förhoppningsvis om allt går som vi tror och vill får växa upp med båda sina föräldrar.
Ikväll blir det glas Morbergs vita, underbara, bästa, ja allt annat vin känns meningslöst i jämförelse, det här vinet är livsnjutning! Till det x-factor och Beck, ja så avslutar vi veckan iaf.


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Vad ni är förståndiga! Låter som ett mysigt avslut på veckan. Sov så gott sen :)

2012-09-16 @ 22:30:51
URL: http://www.bibsan.se
Postat av: Snejky

Vuxen/Egentid är jätteviktig för att man ska kunna fungera ordentligt...
Kramen

2012-09-17 @ 11:37:03
URL: http://snejky.se
Postat av: Veronica

vill oxå testa hans vin!!!

2012-09-22 @ 06:11:30
Postat av: Camilla (från facebook)

Hans röda box är också heeeeelt fantastisk.. Bästa rödvinet jag druckit tror jag :)

2012-10-01 @ 19:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0