Våtservetter

Nån mer förälder som tycker att det är en jäkla skillnad på olika våtservetter?
Liberos är ju svindyra, men bra. Därför köper jag inte dom, snåljåp ;)
Men på billighetsmärkena har jag märkt att visa luktar alldeles för mkt parfym, vill ju inte att min sons rumpa ska vara som en parfymbutik ;)
Vissa är så tunna att du behöver 2-3 st för att inte bajset ska gå igenom, blir både ohygieniskt och dyrt!
Vissa kan du inte dra upp ur paketet utan att alla våtservetterna följer med upp som nån jäkla svans.
Sen finns det dom som är lagom våta, rengör bra, luktar inget, och kommer upp en och en utan att kosta skjortan.
Bland de bra tycker jag bland annat Ica basic placerar sig samt gunry och paketet på bilden.
Vad gillar du bäst? :)
Kanske tvål och vatten?


Kommentarer
Postat av: Mathilda - mamma till Amelia & gravid

Vi köper och använder bara Libero. Natusan funkar också bra, men vi kör BARA med libero. Dottern har tidigare reagerat med utslag på de billigare våtservetterna.

2013-02-05 @ 13:00:27
URL: http://mathildaahokangas.bloggplatsen.se/
Postat av: Johanna

Ica basic kör vi mest på. Dem är billiga och väldigt bra men vi har också liberos men som sagt demnär dyra så det blir bara ibland. :)

2013-02-05 @ 13:23:46
URL: http://www.tjohana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0