Du är allt

Tänk att det igår var åtta månader sen den här krabaten såg dagens ljus för första gången?
Är det inte otroligt hur det kan kännas som igår som han låg på min mage alldeles varm och nyfödd? Men samtidigt så känns det som om jag alltid har varit mamma?
Har för länge sen vant mig vid hur han drar och sliter i mitt hår samtidigt som han skrattar högt, ålar fram gör han också, läsa saga får vi göra varje kväll för att han ska somna och som igår underhöll han FYRA vuxna samtidigt bara genom att sitta i sin matstol och säga aah och mamamamama.
Barn är sannerligen något fantastiskt.
Mamma älskar dig Melwin <3


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Ett underverk!!! Helt fantastiskt jobbigt och ljuvligt <3

2013-01-15 @ 15:42:42
URL: http://www.bibsan.se/blogg
Postat av: Emm

Åhh vilket underbart leende han har. Jag skulle ge vad som helst för att få ett sådant varje dag. :) Kram

2013-01-16 @ 19:06:11
URL: http://www.emmli89.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0